Trötthet

De senaste dagarna har precis all enegri runnit ur mig och jag känner mig bara tom. Jag är jättetrött och stressad och vill bara att den här veckan ska ta slut. Igår var en riktig killerdag!  Åkte hemifrån 8 på morgonen för att sitta på Sundspärlan och skriva tenta i några timmar, efter det fick jag slänga i mig lite lunch på espressohouse för att sedan åka vidare till jobb. Jobbade i 10 timmar och var hemma igen halv 12 på kvällen och då var det bums i säng. Nästa tenta är på lördag och jag har verkligen inte orkat plugga idag. All enegri och motivation är som bortblåst och jag vet inte riktigt hur jag ska klara av det här. Ussh, jag bara gnäller men allt känns så trist och hopplöst. Det är ingen bra dag idag, mitt humör är i botten.

Hoppas ni mår bättre och har haft en bra dag!


Såhär trött är jag idag.. Lilla kisemis <3

Madde:

Hur gick det på tentan tror du?



SKRIVET DEN: 2009-02-26 KL: 10:10:03 URL: http://diaryofmadeleine.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: