Tjockis

Just nu mår jag bara illa och känner mig ganska äklig.. Vet ni vad jag nyss proppat i mig till frukost? OSTKAKA med vispgrädde och sylt! Jag är ju så fräsch och hälsosam så jag borde få en stor guldstjärna. Jag har nämnt att jag borde göra en ny kategori i bloggen som heter "bättre vanor" och det är nog dags nu. Vad sägs om på söndag?

Jag kan skylla på att det är bakismat (fast jag är inte bakis) Jag var ju ute och slirade en sväng igårkväll. Först gick jag och Emma och åt på studentrestaurangen på villan. Tacosen var slut så vi fick vars en hamburgartallrik för 30 kr istället och tog en cider till det. Sen åkte Emma hem och jag mötte upp Sibel och vi drog på en snabb förfest i en källare på ett studenthem. Det fanns inga glas så folk gick runt och drack direkt ur vinflaskorna och blandade sprit och läsk i petflaskor vilket var lite fjortisvarning, haha. Vi avslutade iallafall kvällen på villan där vi skakade rumpa tillsammans med andra trevliga och fulla studenter.

 Ingen bra frukost...


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: