Schlagerkväll

Jag sitter hemma hos familjen och har precis kollat på alla låtarna i första deltävlingen till schlagerfestivalen och proppat i mig mer godis. Det fanns ingen låt som föll mig direkt i smaken men jag måste endå säga att Marie Serneholt var den bästa, och vilken jäkla snygg klänning hon hade.

Oj, läste precis att varken Marie eller Shirley Clamp gick vidare bland de fem bästa. Hur kan det vara möjligt? Det måste vara något fuffens med rösterna. Det har jag alltid trott, att det fuskas med rösterna. Jag menar, hur svårt kan det vara? Det enda tv bryr sig om är väl att skaffa så höga tittarsiffror som möjligt. Jag hatar melodifestivalen...



Tydligen gillade folket inte hennes låt, men visst var klänningen läcker?


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: