Naturgodis

Jag har syndat.. haha.. Nej, men jag har gett mig själv ett godis och chipsförbud eftersom jag är enormt beroende. Jag överdriver inte när jag säger att jag åt godis varje dag innan och att det var inte alltid gott. Nu är det slut med det och jag har inte ätit vanligt godis på tre dagar nu, rekord! Idag syndade jag dock lite för jag köpte lite naturgodis. Fast det kan jag faktiskt unna mig ibland (på helgen) för det är inte samma sak som lösgodis som innehåller diverse konstiga och läskiga ingredienser och färgämnen. 

Idag har jag varit i skolan en snabb runda och sen varit och småhandlat på maxi. Har precis kommit upp från ett härligt bad och snart ska jag klä på mig och sticka iväg igen. Jag ska sola och sen ska jag möta upp Emma för vi har dans ikväll. Wiihooo!



Yoghurt kokostoppar, mina favoriter. MUMS



Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: