My valentine

Jag hade en jättemysig dag igår tillsammans med min älskling. Det började med att jag överraskade honom med en gullig rosa frukost som bestod av pannkakor med vispgrädde och rosa strössel, chokladdoppade marshmallows och varm choklad med vispgrädde. Jag hade dekorerat köket med massvis med rosa ljus och rosa hjärtformade ballonger och satt fram en chokladask och gelehjärtan. Det var en mysig start på dagen och Stefan blev  jätteglad.

På kvällen körde vi ner till stan och tittade på love and light tillställningarna och det var så otroligt vackert i hela Helsingborg. Vi såg på en ljusshow som prydde trappan upp mot kärnan med hjärtan, regnbågar och svanar och jag har aldrig sett något liknande. Vi stod där hand i hand ute i kylan.. När showen var över gick vi cantina där vi bokat bord och åt en jättegod middag.

Behöver jag säga mer?
En underbar valentines day med den finaste pojken i världen! <3



Såhär vackert var det vid trappan upp mot kärnan. Som taget ur en saga.


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: