Min torsdag

Ni ska bara veta hur duktig jag har varit idag. Jag åkte ner till skolan vid halv 10 i morse och satt sen och pluggade intensivt i 5 timmar. hade tänkt sitta längre men efter så många timmar var min hjärna trött och ville inte ta till sig mer information och då var det lika bra att åka hem. Nu känner jag iallafall att det går framåt och jag börjar få grepp om alla teorier och begrepp och det är hela 5 dagar kvar till tentan. Efter skolan åkte jag hem och åt lite och sen åkte jag ner till stan för att dansa. Tror ni det var någon dans? Nej, de hade visst glömt att nämna att det är uppehåll den här veckan. Jag blev så arg! Hur svårt kan det vara att sätta upp en lapp? Jag ska byta dansskola till hösten, den saken är iallafall klar.

Nu är jag iallafall hemma och har precis slängt in kycklingben i ugnen och nu väntar jag bara på att min kära sambo ska komma hem så vi kan äta en mysig middag. Ikväll blir det bara mys framför tvn och lite Marabou mintkrokant. Yummie!

Vilken är din favorit?


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: