Lugn kväll

Det har varit en smått stressig dag idag, och nu är jag helt slut. Jag har åkt fram och tillbaka till skolan två gånger, handlat grönsaker och ett nytt block. Med andra ord har den här dagen inte varit så spännande. Idag började jag ju med att förändra mina dåliga matvanor och det har gått bra. Ska börja skriva lite matdagbok här på bloggen så får lite överblick samtidigt som jag kanske inspirerar någon annan att bli lite nyttigare.

Dagens höjdpunk har vairt det sköna bubbelbadet jag tog innan. Hade gjort en god fruktsallad med massa färska jordgubbar som jag avnjöt i ett jordgubbs skumbad. Sen smörjde jag in hela kroppen i oliv body butter och målade naglarna riktigt röda. Så nu känner jag mig fräsch och ska snart hoppa i sängen.

Imorgon står det jobb på schemat och har jag tur slutar jag redan 19.40.



Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: