Ledig

Godmorgon! Jag har nyligen ätit frukost och druckit en kopp sötlakris-te och snart ska jag fixa till mig lite. Idag är jag helt ledig från både skola och jobb. Eller helt ledig blir man aldrig eftersom man alltid har saker att plugga när man läser på universitet.. Idag ska jag iallafall först och främst ut på väla och göra ett ärende, klacka om mina stövlar och kanske fönstershoppa lite. Ikväll ska jag träna på friskis med mamma och så hade jag tänkt hinna med lite tentaplugg där imellan också.

Det har snöat hela natten så nu är det helt vitt ute. Vovven älskar snö och vi har redan varit ute en runda och busat lite. Får se om jag hittar någon avskild plats där jag klan släppa honom lös så han får spinga av sig lite också.



Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: