H&M home

Idag släpte H&M sin home-kollektion och jag har inte riktigt bestämt mig vad jag tycker om den. Det känns konstigt att H&M nu säljer kuddfordral, handdukar, påslakan och mattor. Jag har kikat på kollektionen men hittade ingenting som föll mig i smaken, dessutom tycker jag inte prislapparna var så generösa heller. Vanliga och klassiska tyger och former som lätt känns tråkiga. Jag tror faktiskt att jag väljer Ellos istället för H&M om jag känner för att klicka hem nya sängkäder eller gardiner. Kommer ni handlar något från H&M home?


Madde:

Oj, just det ja, det glömde jag också. Förresten, vi löste trosmysteriet, Robert hade betalt 189 kr/st. Jag blev faktiskt lite lättad av att höra det haha ;)





SKRIVET DEN: 2009-02-20 KL: 09:11:49 URL: http://diaryofmadeleine.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: