Födelsedagslunch

Godmorgon! Igår hade jag besöksrekord och det glädjer mig jättemycket att allt fler läser min blogg, Kärlek till er! Jag gick upp 8 imorse och direkt ut i snön för att leka lite med vovven. Jag släppte honom lös på en stor gräsplan sen gick vi in i en liten "skog" på äventyr. Han älskar snö och springer och sprätter snö så han blir helt vit, mitt lilla busfrö. Idag ska jag och Stefan på födelsedagslunch på en gästgivargård redan klockan 1 så idag blir det en liten paus från pluggandet. Innan lunchen måste vi nog ut en snabbis på väla för att fixa en present.

Jag har ingen aning vad som händer ikväll. Stefan ska jobba så jag blir ensam kvar här hemma. Antingen får jag ta tillfället i akt och plugga när ingenting kan störa mig eller så ringer jag någon kompis och hittar på något roligare. Någon annan som sitter ensam ikväll? Ring mig! ;)


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: