Bio - Wallander

Ikväll ska jag och älsklingen ut och äta en bit mat och sen gå på bio och äta gottis. Vi ska se Wallander hämnden och jag har hört att det ska vara den bästa filmen dem gjort. Jag älskar Wallanderfilmerna och har sett allihop så det ska bli roligt att se en på bio nu. Det kommer nog kännas lite konstigt eftersom varken "Stefan" eller "Linda" är med längre. Två huvudpersoner borta på samma gång, ska bli spännande att se hur de löst det.

Jag fick faktiskt chansen att vara med som statist i filmen när den spelades in i Ystad i somras. Jag hade fått ett mail att jag fick komma ner till ystad och vara med men oturligt nog läste jag mailet dagen efter insplningen hade varit så jag missade det. Synd, för det hade verkligen varit en upplevelse.


Madde:

Helt klart den bästa filmen, hittills! Hoppas ni får en trevlig kväll :)



SKRIVET DEN: 2009-02-06 KL: 21:25:56 URL: http://diaryofmadeleine.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: