Thanks God it´s friday


Godmorgon fredag. Gissa om jag fick tag i alla julklappar igår? Nej, givetvis inte. Jag handlade bara en julklapp och det var ett nytt halsband till hunden, haha. Så nu har jag suttit hela morgonen och letat efter julklappar på lite olika webshoppar och jag har faktiskt klickat hem en sak redan. Jag har dessutom fått massvis med inspiration till min julkalender så det ska nog gå vägen endå. Idag blir det ingen skola utan jag ska sitta hemma och plugga hela dagen, sen ikväll ska jag ut och äta med jobb. Härligt med fredag och helg, fast jag har redan hela helgen uppbokad med jobb, plugg, kalas och lussevaka. Nu ska jag iallafall ta mig ett varmt bad, tvätta håret och måla naglarna sen ska jag sätta mig och plugga. Börjar det inte regna blir det även en skogspromenad med hunden idag. Ha en härlig dag!


Madeleine:

Va snygg du är när du badar :P



SKRIVET DEN: 2009-12-11 KL: 11:27:23 URL: http://frokencederberg.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: