En dålig start på dagen


Jag hasade mig ur sängen tidigt imorse för att köra till skolan. Jag visste att det skulle vara frost ute så jag gick ut till bilen extra tidigt. Som jag misstänkte var hela bilen (inte bara rutorna) täckt med frost och jag plockade fram min lilla fönsterskrapa. Jag skrapade rutorna för kung och fosterland tills jag hade mjölksyra i armarna. När jag hoppade in i bilen upptäckte jag att det även fanns frost på insidan av framrutan.. Insidan, whaaat? Så jag började skrapa insidan av rutan så jag fick "snö" i hela bilen, men det var lönlöst. Efter 25 minuters slit fanns det fortfarande massa frost och imma överallt och då gav jag upp.

Snart kommer morfar hit och hjälper mig, min räddare i nöden. Jag misstänker att det är något fel på bilen som gör att fläkten inte vill bli varm. Han ska iallafall ta en titt på min dumma bil och se om det går och lösa så jag kommer iväg till jobb i eftermiddag iallafall.



När jag har en jobbig start på dagen eller möter en motgång vill jag bara gosa ner mig i soffan med datorn och en stor påse godis och titta på fina kläder hela dagen. Jag har insett att jag alltid nätshoppar antingen när jag är otroligt uttråkad eller när jag är lite ledsen. Men shopping och lite godis gör en flicka glad, så är det bara.


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: