Det blir en tuff vecka


Det är sista veckan i skolan och samtidigt den mest intensiva veckan på året på jobb. Jag får knappt ihop tiden och det finns ingen tid över för annat. Den här veckan skulle jag vilja ägna åt att julpyssla, göra julgodis, handla julklappar, pynta julgranen, fika med glögg och pepparkakor och ha myskvällar med tända ljus. Tyvärr får det vänta till helgen och jag får se hur mycket jag hinner med då. Det blir med andra ord en tuff vecka. Tur är det iallafall att jag har ett roligt jobb och träffar massa glada julklappshandlande människor :)

Idag har jag bara varit i skolan och sen passat på att städa lite här hemma. Mamma kommer och hämtar mig lite senare så ska vi gå på stan och sen kolla när lillebror har uppspel på skolan. Trevligt, trevligt!


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: