12 timmar kvar på det här året


Jag har precis bestämt mig för vad jag ska ha på mig ikväll och nu hänger både kläder och smycken på en galge och väntar. Jag ska snart köra en runda till maxi och till systembolaget för att inhandla lite drinkvirke. Det blir såklart en alkoholfri kväll för mig men jag vill endå ha smarriga och färgglada drinkar. Vi är bortbjudna till klockan 7 ikväll så jag får nog börja fixa till mig redan vid 4 tiden om jag ska hinna bli klar. Hade tänkt locka hela håret med locktång och det kan ta sin lilla tid. Sen har jag även tänkt att ge mig på lite sotade ögon och lösögonfransar som inte riktigt är min starka sida. Vi får helt enkelt se vart det här slutar.



Glammigt, rockigt och sotat, Leighton Mester inspirerar!


Amis:

Hej,

Fin blogg!=)

Vill du vara med och tävla om 4 läckra ögonskuggor från MAC?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen avgörs på fredag.

Gott nytt år!



SKRIVET DEN: 2009-12-31 KL: 16:13:00 URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: