Päls och paljetter

Den fina pälsvästen och paljettlegginsen som jag beställde från H&M har blivit skickade och kommer i början av nästa vecka. Pälsvästen är perfekt att ha över en mysig stickad tröja eller över skinnjackan när det börjar bli riktigt kallt ute. Paljettlegginsen har jag redan sett i butik och de är grymt snygga. Jag trodde de skulle vara stela och svåra att få på sig eftersom de är täckta med paljetter men de var riktigt töjbara och mjuka. Nu kan det lika gärna bli höst, men regnet hoppar jag gärna över.

 


Madde:

Jag beställde västen igår! Kunde inte låta bli :P



Man kanske skulle börja göra cupcakes av sån lera man bränner och sälja som dekorationer?



SKRIVET DEN: 2009-08-15 KL: 11:23:28 URL: http://diaryofmadeleine.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: