Nyheter från HM

H&M blir bättre och bättre för varje år som går och nu imponerar dem verkligen. Idag har de fått in riktigt snygga nyheter i sin webshop och jag har klickat hem några godbitar. Sammetsfodral, skinn, paljetter, fuskpäls, höga klackar, hålstickade tröjor är höstens stora trender och allt går att hitta på H&M.

Här är mina favoriter.
Hade jag haft obegränsat med pengar skulle jag klicka hem allt!



                                                                        




Kan ni gissa vilka 4 jag har klickat hem?

Madde:

Hmm... okeeey, jag gissar på de fyra jag själv hade valt: de första skorna, legginsen, den första västen samt jackan längst ner till vänster :) Några rätt?



SKRIVET DEN: 2009-08-14 KL: 07:42:12 URL: http://diaryofmadeleine.blogg.se/
Madde:

Jag är sååå sugen på att beställa ett par paljettleggins och pälsvästen! Sen vill jag ha en massa mysiga koftor... Guuud va jag måste jobba extra nu haha :P



SKRIVET DEN: 2009-08-14 KL: 10:45:35 URL: http://diaryofmadeleine.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: