Lookatmycrazyshoes



Äntligen är dem mina! Svarta gummistövlar med höga skaft från Hunter. Jag beställde dem från en brittisk sida (lookatmycrazyshoes) och betalade direkt med mitt visakort. Leveranstiden skulle vara ca 5 arbetsdagar men paketet kom inte förän efter 1,5 vecka så jag var lite orolig ett tag. Stövlarna + frakt gick på 660 kr och jag sparade alltså 350 kr jämnfört om jag skulle beställt dem från Sverige. Jag är supernöjd med mitt köp och kommer deffinitivt beställa från lookatmycrazyshoes igen.

Cassandra:

Gummistövlar är så sjukt fint tycker jag, man ser så avslappnat cool ut i det, hehe! jättefina var dom :) kanske skule skaffa mig egna, hehe! jättefin design också förresten!



SKRIVET DEN: 2009-08-30 KL: 00:43:51 URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: