Ljushårig

Det slår aldrig fel! Jag skulle ner till sats idag  och fixa ett träningskort och börja träna den här veckan, men med min vanliga otur blir jag sjuk. Jag har kännt mig konstig i halsen sedan i lördags och inatt bröt det ut och nu känns det som om jag har knivar i halsen. Jag får vila idag och äta mycket frukt och vitaminer och hålla tummarna på att det inte är halsfluss.

Jag har tid hos frisören idag för att slinga håret och dit tänker jag gå. Jag velar lite fortfarande eftersom blekning sliter så mycket på håret. Jag hoppas iallafall att jag blir nöjd. Jag är ute efter ungefär samma resultat som StinaLees hår och då krävs nog ett antal besök hos frisören.



Ljust och fräscht. Bild lånad av StinaLee.


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: