Ullared

Idag har jag varit med pappa och bror på Gekås i Ullared. Tro det eller ej men jag handlade faktiskt inte så mycket, inte äns över 1000kr. Man får väldigt mycket för pengarna och det är ju därför det är så roligt att handla där.

Här är lite av det jag fick med mig hem.

- jättefin hårfön från Remington
- tavla
- ramar
- pärmar
- ljus som bytar färg (coolt!)
- massa toalettartiklar
- julklapp till mormor&morfar
- underkläder från victoria secret!
- leggings och strumpor
- liten plånbok i skinn
- liten axelväska i skinn
- diverse småsaker som är bra att ha

Jag är nöjd och har haft en trevlig dag. Nu ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, sen om två timmar ska jag ner till stan och träna. Mer om träningen i kommande inlägg. Ciao!


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: