Sista dagen 2008

Jaha, då var det den sista dagen för det här året. Ganska skönt kan jag tycka då det här året varit väldigt upp och ner... Första halvan av året kändes det som om jag var ensammast i världen. Stefan var i lumpen, familjen och kompisarna jobbade och själv satt jag i princip ensam hemma och glodde in i väggen. Jag visste till sist inte vart jag skulle ta vägen och det var nog de värsta månaderna i hela mitt liv. Sen blev det sommar och Stefan muckade från lumpen och helt plötsligt kändes allt lite bättre. När hösten närmade sig sa det bara KABOOM! Helt plötsligt hade jag och Stefan en egen lägenhet, jag kom in på universitet och fick dessutom fler dagar på jobb. Från att ha hållit på att bli galen av rastlöshet och uttråkning hade jag nu fullt upp varje dag. Det tog ett tag att få in lite rutin för att hinna med allt om dagarna...

Nu de sista månaderna har jag även köpt träningkort för att komma igång med träningen men det är fortfarande svårt att få in det i schemat. Det är något jag ska jobba på inför nästa år.

Har en del saker jag vill förbättra till 2009 så det kan bli det bästa året någonsin!
Inga dumma nyårslöften, bara massa förbättringar och saker jag ska jobba på.



Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: