Motvind


Jag har tusen saker jag borde göra men jag känner mig så sjukt trött och omotiverad... Nu ikväll när Albin lagt sig hade jag tänkt ta itu med lite skolarbete men nej så blev det inte. Så fort jag ska ta itu med något "tråkigt" blir det helt suddigt i huvudet, jag blir trött och kan inte koncentrera mig. Sen blir jag stressad för att tiden rinner iväg utan att jag får något gjort och då mår jag ännu sämre. Det är som att segla i motvind. 

Igår glömde jag bort ett kalas vi skulle gå på och jag har glömt bort att ringa vänner som jag lovat ringa tillbaka. Allt är en enda röra i mitt huvud.

Nu lägger jag en dålig vecka bakom mig och imorgon får jag rycka upp mig ordentligt.

Josephine:

Heja Heja Du kan Jenny!



Kram Josephine



SKRIVET DEN: 2011-10-16 KL: 21:07:50

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: