En baby jogger city mini beställd


Igår fick jag sålt Albins brio happy efter att den legat ute på blocket i bara en dag. Det gick snabbt och smidigt och jag blev 2800:- rikare. Så idag kunde jag äntligen beställa min efterlängtade baby jogger city mini. Är så glad! Jag beställde den från pramworld i England och den ska komma i slutet av nästa vecka. Anledningen till att jag valde att beställa den därifrån är det låga priset. Här i Sverige kostar vagnen 3500:- och ett tillhörande regnskydd kostar 500:-. Nu betalade jag Under 2400:- för vagn, regnskydd och frakt. Och somsagt tar det ungefär en vecka att få vagnen och då levereras den till dörren. Behöver jag säga att jag längtar?


Från Eskilstuna:

Hej..

Jag funderar också på att köpa en city mini, tycker dem är jättefina!... bra tips om att beställa från England, har du fått hem vagnen än? Gick det bra att beställa från hemsidan, hur mycket blev frakten?:), vart lite nyfiken på att beställa själv därifrån nu, men ville titta först hur det gick för dig..

Mvh



SKRIVET DEN: 2011-05-24 KL: 11:08:41
Från Eskilstuna:

Hej..

Jag funderar också på att köpa en city mini, tycker dem är jättefina!... bra tips om att beställa från England, har du fått hem vagnen än? Gick det bra att beställa från sidan, hur mycket blev frakten?:), vart lite nyfiken på att beställa själv därifrån nu, men ville titta först hur det gick för dig..

Mvh



SKRIVET DEN: 2011-05-24 KL: 11:10:34
Sabina:

Hej!



Jag ska köpa ny vagn till min son då den gamla gett vika och har sedan flera månader haft mitt sikte inställt på en City Mini Jogger! Googlade runt lite nu och såg detta inlägg och måste bara fråga från vilken hemsida du beställt din vagn?! Det var ju ett otroligt bra pris! :D Svara gärna till min mail! Tack på förhand!



SKRIVET DEN: 2011-08-24 KL: 12:46:33

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: