En liten uppdatering


Här kommer en liten uppdatering om... allt... Tråkigt att jag inte tagit mig tid att blogga på länge. Har fortfarande inte fått rätt på bredbandet så använder mobilens wifi för att få internett på datorn. Vi börjar få fint i lägenheten och är snart klara med alla "stora" saker. Vi har lagt golv, målat och tapetserat i vardagsrummet och det blev så fint. Stefan ska så småningom bygga en bardisk och köpa bar- och vitrinskåp och det kommer bli grymt. Nu är det bara garderoberna som ska byggas ihop och Albins rum som ska fixas till sen är allt på topp. Jag trivs jättebra.

Jag skäms över att berätta hur det går med viktväktarna. Dåligt.. Sedan flytten har det bara gått utför. De första 5 veckorna gick jag ner 4,5 kg och sen dess har det stått still. Har inte räknat points på flera veckor, men ska skärpa mig! Jag är ju med i vv online och det har varit svårt att fylla i checklistan utan internett. Många har iallafall sagt att jag blivit smalare och det gör mig glad. Nu ska jag skärpa till mig och fortsätta. Ca 7 kg to go.

Albin har blivit 10 månader och har haft sin första namnsdag. Han är så duktig och söt och har blivit så stor. Ska skriva ett 10-månadersinlägg om honom och lägga in lite färska bilder.


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: