Torsdagskväll


Har haft en mysig torsdagskväll. Stefan kom hem från jobb strax innan åtta och då hade jag middagen klar, kotletter och ugnspotatis. Myste lite med Albin sen somnade han gott i sin säng så vi kunde äta middag i lugn och ro. Sen satt vi igång en film och åt upp ett helt paket bageriets bästa småkakor (himmelska). Nu har klocka hunnit bli mycket så jag ska strax bädda ner mig i sängen.

Från det ena till det andra.
Jag måste fixa till min bloggdesign! Ser att det fortfarande står att jag är gravid på presentationen och bilderna känns gamla. Jag vill att headern ska spegla mitt nya liv som mamma. Innan handlade bloggen mest om mig och mitt stora mode- och shoppingintresse, som mitt liv kretsade kring då. Det är fortfarande mitt största intresse men nu är mitt liv berikat med så mycket mer och det vill jag också dela med mig av!

Önskar att jag kände någon som kunde hjälpa mig med bloggdesignen för jag tycker det är svårt och enormt tidskrävande. Jag ska se vad jag kan göra.

Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten:

SV: tack :)



teckensnittet jag har i bloggen hete century gothic och jag har för mig att man ändrar det i stilmallen. (är ganska dålig på sånt)



SKRIVET DEN: 2010-09-16 KL: 22:49:47 URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: