Söndag och planer för nästa vecka


Jag har precis lagt Albin och det är tyst i sovrummet vilket betyder att han somnat gott, utan några konstigheter. Så skönt när nattningen går snabbt och lätt. Nu sitter jag i min ensamhet och tittar på ensam mamma söker. Tycker det är ett jättemysigt program och Emma (Rockabillymamman från Malmö) är ju bara för söt. Ett perfekt program att mysa ner sig i soffan till en söndagkväll.

Imorgon är det måndag och jag har en hel del planerat inför den kommande veckan. Det blir bland annat babymassage, BVC-besök, after work med kollegorna och en sväng till Liseberg. Det kommer bli en riktigt bra vecka! Dessutom börjar Stefan på sitt nya jobb imorgon och jag är så glad för hans skull. Han kommer sova på jobbet ett par gånger i veckan men å andra sidan kommer han vara helt ledig på helgerna. Vi kommer kunna planera och hitta på roliga saker på helgerna, hela familjen tillsammans. 




Vår glada kille, han är så fin!


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: