Skinnstövlar från Bronx


Har precis klickat hem ett par riktigt snygga skinnstövlar. Har varit ute efter ett par skinnstövlar med höga skaft och träklack i bra kvalitet att ha till vardags, men har inte hittat några ute i butikerna. Eller jo, hittade ett par skitsnygga på trampolin från Tommy Hilfiger, men dem kostade 2500 kr och det passar inte riktigt min plånbok just nu. Nu hittade jag istället de perfekta stövlarna på Ellos. De kommer från bronx och kostar 1699 kr, men med en rabattkod på 50%  blev det ett mer lagom pris. Jag snöp de sista i min storlek och nu hoppas jag på att de är lika snygga i verkligheten som på bild!




De får bli min födelsedags present till mig själv!

Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten:

SV: ja visst är det? Tycker att man kan stötta en persons val. Tycker att det är mycket gnäll när folk gör en bröstförstoring men när det kommer till att förminska brösten m.m. så säger ingen :S



SKRIVET DEN: 2010-09-16 KL: 14:23:56 URL: http://sofija.blogg.se/
Patricia & Wilja:

Men gud va hemskt! :( Men det är ju verkligen så! Man blir ju så himla rädd som mamma, barnen gör ju (OFTAST) inte illa sig! men man känner sig så USEL själv som lixom inte håller koll! "/ Men olyckor händer! Och dom kommer göra illa sig MÄNGDER med gånger i deras liv! Men när dom är såhär små vill man ju skydda dom med hela sitt liv!



Hur är de med dig då? KRAMAR! :)



SKRIVET DEN: 2010-09-16 KL: 21:20:28 URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: