Po.P 15% rabatt och fri frakt


Jag har precis klickat hem lite från Polarn&Pyret som just nu erbjuder de 15% rabatt på hela sortimentet och dessutom fri frakt. Jag beställde ett par vind och vattentäta tofflor och ett par ullvantar utan tumme. Vantarna sitter ihop med ett snöre som man drar genom overallen så de inte ska kunna trilla av. Har letat länge efter ett par sådana vantar men det har varit svårt att hitta. Det börjar bli riktigt kallt ute men alla butiker har inte fått in mössor och vantar än. Jag beställde även en vanlig vit omlottbody. Vita bodysar passar till allt och eftersom de tenderar att bli smutsiga snabbt kan man aldrig ha för många. Det här lilla kalaset gick på strax under 300 kr och det är minsann billigt för att vara Po.P.

Förut förstod jag inte alls hysterin kring Polarn&Pyret. Jag tyckte många av deras kläder var tråkiga och alldeles för dyra och jag kunde inte alls förstå varför alla mammor tvunget skulle klä sina barn i Po.P kläder. Nu när jag själv har barn förstår jag bättre och nu älskar jag deras kläder. Kvaliteten är jättebra och plaggen behåller sin form och färg, tvätt efter tvätt. Dessutom tycker jag om lättmatchade och blårandiga kläder. 




Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: