LCHF avbrott


De senaste dagarna (läs 1,5 vecka) har jag gjort ett litet avbrott med LCHF. Det började med ett par dagar med lite fusk och sen gick det bara utför. Var tog motivationen och inspirationen vägen? Så fort jag börjar äta mycket kolhydrater igen blir magen sämre och sockersuget kommer som ett brev på posten. Jag gillar verkligen LCHF eftersom man får en helt annan mättnadskänsla och inte har samma sug på kvällen, dessutom får man ju äta en massa gott. Problemet är att det krävs planering och att det inte finns något lätt man kan äta om man blir lite småhungrig när man är på tex stan. Man kan inte gå och köpa en frukt eller ta en macka på ett fik. Jag får helt enkelt se till att äta hemma och vara mätt innan jag drar iväg och ha tex LCHF-bröd med mig om jag ska vara borta länge. Somsagt, planering, planering, planering... Ska se till att storhandla i helgen och köra igång på riktigt igen på måndag!

Sofia Werlin - mitt liv med LCHFkosten:

SV: Det kommer nog bli därnere, känns bäst och känner andra som med har gjort därnere :)



SKRIVET DEN: 2010-09-11 KL: 22:23:10 URL: http://sofija.blogg.se/
catharina:

hahah synd bara att de boobsen försvinner sedan , då lär de ju se ut som taxöron haha inte vidare snyggt det heller ;)



SKRIVET DEN: 2010-09-12 KL: 19:29:02 URL: http://catharinaolsson.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: