Ladda kameran


Nu är det dags att ladda kameran och bjuda på lite nya bilder! Har massa fina nya bilder men somsagt ligger de kvar i kameran och den är helt urladdad. Så nu ska jag ta tag i saken och ladda batteriet (vilken sak att ta tag i). Det blir så när man har barn, även de minsta sakerna kan bli till stora projekt. Nä, nu ska jag inte överdriva men håll ut så kommer det snart upp lite nya bilder här i bloggen. Lilla trollet växer ju för varje dag som går och jag hänger knappt med. Men sen när jag tittar igenom lite bilder ser jag hur mycket som har hänt på bara ett par veckor. Hoppas jag hittar laddaren, jag är lite slarvig med sånna saker..

Madeleine:

Ååå vi skulle fotat i fredags men vi får spela det fler gånger. Kan ju bli många roliga bilder där haha ;P



SKRIVET DEN: 2010-09-26 KL: 22:27:37 URL: http://frokencederberg.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: