H&M VIP-frukost


Godkväll. Jag ska strax stänga datorn och gå och lägga mig. Ska gå upp tidigt imorgon för jag hade tänkt gå på H&Ms VIP-frukost på kullagatan imorgon och det börjar redan 07.30. De bjuder på frukost och så får man 20% rabatt på hela sortimentet, inte helt fel. Jag är inte ute efter något speciellt men det finns många godbitar i höstkollektionen och sen kan jag passa på att  köpa lite varma kläder till Albin i större storlekar. Ett tu tre är alla kläder i hans byrålåda för små, de små krypen växer ju så fort. Jag får se om jag lyckas hasa mig ur sängen så tidigt imorgon. Godnatt på er!




Volanger är en stor favorit och de här två godbitarna får gärna flytta in i min garderob. Den puderrosa klänningen har jag kikat på flera gånger, den är perfekt. Kanske får ta och testa den imorgon.

Cathy:

Den rosa är super fin, den ska jag ha till Liams dop :)



SKRIVET DEN: 2010-09-24 KL: 10:48:06

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: