Han är så duktig


Älskade son! Han är så duktig och snäll och han gör mig till världens lyckligaste mamma. Var ute med vovven för en stund sedan och Albin låg snällt i vagnen och tittade på trädtopparna. När vi kom in gav jag honom mat och sen märkte jag att han började bli trött så jag gick in och bäddade ner honom i spjälsängen. Han låg i sängen och tittade och sög på sin napp så jag gick därifrån. Han har varit knäpptyst sedan dess så han har somnat gott helt själv. Han somnar själv i sin säng på kvällen också och det är så skönt både för honom och för mig. Min duktiga kille.

Igår rullade han ett helt varv! Han låg på rygg på fårskinnet på golvet och lekte medan jag diskade. Jag hörde att han gnydde till så jag vände mig om och då låg han på mage på golvet. Han gillade inte att ligga på magen så han rullade vidare till rygg igen. Jag har ingen aning om hur det gick till men lilla busungen lär sig fort och man får hålla allt mer koll på honom.



Hur hamnade han där?

Patricia & Wilja:

Lilla fina och underbara pojken! :) Går allting bra? Massa Kramar!



SKRIVET DEN: 2010-09-21 KL: 00:32:43 URL: http://mammasangel.blogg.se/
Martina - Mamma till Ella:

Sån fin liten kille ni har. Hur gammal är han nu?



SKRIVET DEN: 2010-09-23 KL: 10:50:49 URL: http://frumammapappabarn.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: