Haket


Har precis kommit hem efter en trevlig kväll på Haket med mina kära kollegor. Vi är ett så härligt gäng på jobb och bättre kollegor finns verkligen inte. Jag åt kycklingspett med ris, bea och tzatsiki och det var smaskens. Försöker ju äta enligt LCHF och det känns bra men jag tillåter mig själv att göra undantag. Måste ta det i min egen takt och unna mig ibland, men bara IBLAND. Stefan var hemma med Albin och det hade gått jättebra. Han hade gett honom mat och lagt honom, så när jag kom hem låg han och snarkade i sin säng.

Imorgon ska jag träffa Madde och vi ska äta frukost tillsammans och snacka lite skit. Sen ska jag och Albin nog åka ut till la familia i Påarp och bara vara. Dagarna flyter på helt enkelt :)



Bjuder på en gammal bild på Madde, Linda och mig. Vi var påväg till måndagsklubben på Swea och det var en riktigt roligt kväll. Madde, det måste vi göra om nästa sommar!


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: