Fredag


Det blir inte mycket shopping på h&m imorse. Många handlade som tokar trots att det bara var 20% rabatt så sortimentet kändes väldigt utplockat när jag kom vid halv 9. Testade den ena volangklänningen men den satt som en påse nötter så det blev inget köp. Tur det för innerst inne vet jag att jag inte behöver mer kläder och det finns dåligt med plats i garderoben. Jag fick iallafall i mig en frukostbulle och kom hem med tre plagg åt albin, ett par nya jenas, en nalle puh pyjamas och en vanlig body.

Albin ligger och sover middag nu. När han vaknat ska vi klä oss och åka till sukhuset och hälsa på mormor (gammelmormor). Hon har blivit opererad i knäet och ska ligga där till måndag, den stackaren. Vet hur ensamt och långtråkigt det är att ligga på sjukhus så lite sällskap uppskattas alltid. Nu ringde precis mamma och sa att hon är påväg för att hämta oss. Måste skynda mig.. Hejsvej!




Har på mig min nya volangtunika idag. Älskar den!




Martina - Mamma till Ella:

Verkligen! Min "lilla" tös är 9 månader. Och det händer saker verkligen Hela tiden! :)



SKRIVET DEN: 2010-09-24 KL: 15:12:22 URL: http://frumammapappabarn.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: