Första dagen på jobb


Idag har jag jobbat för första gången på 5 månader! Det gick jättebra och jag kom ihåg hur man slår in i kassan, hur man säljer smyckesförsäkringar och hur man varvar klubbmedlemmar. Var rädd att jag skulle ha glömt bort allt det under min ledighet. Säljvanan kommer tillbaka snabbt den med! Det var roligt att vara tillbaka i butiken och träffa lite folk. Stefan var hemma med Albin och trots att jag var borta i nästan 5 timmar behövde han inte ge honom ersättning. De hade tagit en promenad med vagnen och Albin hade sovit länge och var på gott humör när jag kom hem. Skönt att jag kan vara iväg några timmar själv, det behövs ibland. Jag ska jobba ungefär varannan helg och det är skönt att ha något att göra utanför "hemmamammalivet", dessutom får jag lite extra att dryga ut mammapenningen med. På onsdag ska jag med på "after work" och det ser jag verkligen fram imot.

Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten:

Var jobbar du? :)



SKRIVET DEN: 2010-09-25 KL: 18:28:52 URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: