För ett år sedan


Den här bilden är tagen för exakt ett år sedan. Vilken ångest att se den! Kroppen förändras mycket efter en graviditet och det är absolut värt det, men jag kan inte låta bli att sakna min gamla kropp. När jag tog den här bilden ville jag gå ner i vikt. Jag tog bilden för att jag skulle ta en bild till efter jag gått ner några kilo och se om jag kunde se någon skillnad. Förstår ni? Jag tyckte inte jag var smal nog, jag var missnöjd. Jag är ju hur smal som helst på bilden, varför kunde jag inte se det då? Nu väger jag 11 kg mer och jag ska minsann bli av med alla graviditetskilon och se ut sådär igen. Men sen ska jag lova mig själv att vara nöjd och älska min kropp. Den har trots allt gått igenom mycket och visst är det fantastiskt att kroppen klarar av att bära ett barn och sedan återgå till "det vanliga" igen.


 

Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten:

Det kommer du att klara av :D



SKRIVET DEN: 2010-09-22 KL: 21:45:04 URL: http://sofija.blogg.se/
emelie:

fina du! bra skrivet!



SKRIVET DEN: 2010-09-26 KL: 12:03:27 URL: http://emelieblomkvist.blogspot.com

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: