Födelsedagskalas


Idag har jag haft födelsedagskalas för familj och släkt. Vi trängde in oss i vårt kök och åt hembakade muffins, kakor och en underbart god tårta. Det var mysigt att ha alla samlade och jag fick jättefina presenter. Fick välbehövliga pengar, en stavmixer, blommor, parfym och ett hjärtformat ljusfat. Jag fyller ju inte år förän imorgon men jag fick endå min present från Stefan idag. Han kunde inte hålla sig och ville att jag skulle öppna den fort. Fick ett litet paket inslaget i guldigt papper och inuti låg Calvin Klein klockan som jag velat ha i över ett år. Jag blev så otroligt glad och jag tokälskar min nya klocka. Den invigdes såklart idag på kalaset. Vill tacka min fina familj för alla fina presenter jag fått idag och för ett mysigt födelsedagsfirande.



Tack älskling!

Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten:

Grattis :)

Klockan var jättesnygg :)



SKRIVET DEN: 2010-09-20 KL: 09:34:04 URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: