En liten uppdatering


Godkväll kära bloggläsare. Lite dålig uppdatering idag men jag har haft "fullt upp" med annat skoj. Var på EH med Madde i förmiddags och åt frukost och hade det mys. Albin var så snäll. Undertiden vi fikade låg han i en soffa och pratade och skrattade. Vill inte ha han i knäet när jag dricker varmt te, han är lite vild ibland min lilla goding. Efter fikan tog vi en liten runda på stan och jag kollade bland annat in åkpåsen från 7 A.M. Den var så fin i verkligheten och det kommer deffinitivt bli ett köp. Efter rundturen på stan åkte jag och Albin med mammi till Påarp och vi är fortfarande kvar där. Nu ikväll har vi köpt hem kinamat och myst framför tvn till Idol. Jag är fortfarande proppmätt och ska snart gå och lägga mig hos Albin som redan nannar gott. Har haft en jättebra dag och nu längtar jag tills imorgon för då kommer Stefan hem! Lyckliga mig!



Här sitter vi på EH och har det mysigt. Mammalivet är härligt vill jag lova!


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: