En kväll i soffan


Jag har precis lagat mig en god LCHF-måltid och bänkat mig framför tvn. Det blir Idol nu klockan åtta och sen klockan nio blir det svenska New York fruar. Jag tittar inte så mycket på tv i vanliga fall men på måndagar går det mycket roligt, dessutom är Stefan på jobb så jag har inte så mycket annat att göra.

Babymassagen gick jättebra idag. Albin tyckte det var jätteroligt att ligga och titta på de andra bebisarna och han var den som märktes och hördes mest. Vi var 6 mammor och de flesta såg ut att vara i ungefär samma ålder som mig, vilket var jätteroligt. Alla var glada och trevliga och jag ser fram emot nästa veckas träff. Jag hoppas på att vi lär känna varandra och kan ha lite egna mammafikaträffar.

Nu ska jag äta och njuta av min egentid!



Kikade igenom lite gamla bilder och hittade den här från nyårsafton. Gravid i fjärde månaden och en riktigt snygg outfit som jag stolt kunde visa upp min lilla mage med. Minnen!

Madeleine:

Haha jaa, det är minsann inte bara hunden som behöver rastas ;P



You&me, my löööv! Ska vi ses tidigt och äta frukost ihop? :)



SKRIVET DEN: 2010-09-27 KL: 23:01:17 URL: http://frokencederberg.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: