Babysim


Jippi, nu har jag bokat en plats på babysim nybörjarkurs i november! Platserna släpptes igår och där var inte många platser kvar idag så det var bäst att boka och betala direkt. 1200 kr kostar det för 10*30 min, det är dyrt men jag tror absolut att det är värt det. Det fanns många olika tider och dagar att välja mellan och jag valde fredagar kl 15.30. Stefan kommer sluta tidigt vissa fredagar så då kan vi åka till simhallen tillsammans. Mysigt! Albin älskar att bada och jag är säker på att han kommer älska babysim. Tycker det är häftigt när bebisarna dyker och jag ska försöka låna en undervattenskamera så jag kan ta bilder på min lilla fisk. Jag längtar redan!



Det är så häftigt att så små bebisar kan dyka och hålla andan. Bilderna är tagna härifrån.

Madeleine:

Ser mysigt ut :) Du får gärna låna min kamera då.



SKRIVET DEN: 2010-09-28 KL: 13:53:14 URL: http://frokencederberg.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: