Åkpåse från 7 A.M




Jag vill ha en mysig åkpåse till vagnen och var verkligen fastnat för de här fina åkpåsarna från 7 A.M. Jag gillar inte stora och klumpiga overaler på bebisar och jag vill kunna vara ute mycket trots att det är -10 grader och snö. Åkpåsen är vind och vattentät och har en avtagbar pälskrage. Det finns en inbyggd filt som är lätt att ta bort och man kan dela på åkpåsen och använda den både som underlag och som filt. En helt perfekt åkpåse men priset är ganska högt, 1545 kr kostar en i storlek large men då kan barnet ha den upp till 3 års ålder. Jag tror den är värd sitt pris och är sugen på att klicka hem en svart. De finns att beställa från bla babyshop.se.

Patricia Lindh:

Åh, vilket tips! Är också ute efter Åkpåsar nu! Men finns ju MILJONER och vet inte va man ska ha och inte. Som du säger, blir de en sån kall vinter som de va förra året vill man ha en VAAARM.



Ja... Alltså, man har ingen koll på om de e mån eller söndag! man är uttråkad, men de gäller att passa på att njuta samtidigt. UT och träffa folk! sätt dig på ett fik, även om du är ensam. Ja lovar att du mår bättre när du kommer hem :)



Har du börjat umgåtts med många från bloggen? Kram!



SKRIVET DEN: 2010-09-22 KL: 18:07:32 URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: