Vertbaudet


Jag hämtade ut mitt paket från Ellos igår och i det låg bland annat de här två underbara pyjamaserna från det franska märket vertbaudet. De är i tjock och mjuk velour och de ser ut att vara i riktigt bra kvalitet. Tycker det är svårt att hitta mjuka och gosiga bebiskläder ute i butikerna. Jag tycker att många bebiskläder är gjorda för lite äldre barn, speciellt på h&ms babypojkavdelning. Jag skulle tex aldrig ta på Albin en riktig skjorta och ett par hårda jeans nu när han är så liten. Kläderna ska vara lätta att få på och av, praktiska och mjuka och sköna. Vertbaudet har jättemycket söta "riktiga" bebiskläder i mysiga material och ljusa färger. Jag passar på att köpa söta kläder till Albin nu under bebistiden så kan han ha skjorta och "tuffa" kläder när han blivit äldre och vägrar nallebjörnar och babyblått.





Älskar trycket på ryggen på pyjamasen, "Born to be an angel".


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: