Overall beställd


Nu har jag beställt en vinteroverall till Albin och det blev en Didriksson tucky. Vill ha en vind och vattentät overall som inte är för tjock och klumpig och så ska den ha dragkedja hela vägen och ha avtagbar hätta. Såg Didrikssonoverallen på babyland och den stämde perfekt in på min beskrivning, men jag tyckte den var lite dyr. Igår såg jag att overallen även finns på lillabebben.se och eftersom de har 25% rabatt på hela sortimentet hela helgen passade jag på att beställa en. Tänkte först ta en svart och grå overall men ångrade mig och tog en ljusblå med röda detaljer istället. Overallen plus frakt och faktureringsavgift gick på 500 kr och det kändes mer lagom. Det är viktigt att han har en ordentlig overall så vi kan vara ute mycket under vintern!


Anonym:

kan man ha bara denna overallen på vintern eller behöver man ha nåt speciellt under? :)



SKRIVET DEN: 2011-08-17 KL: 17:43:35

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: