Öppna förskolan


Godmorgon! Halv 7 ringde klockan och det var segt att gå ur den varma och goa sängen och gå ifrån Albin som låg och sov bredvid mig. Idag ska vi till öppna förskolan för första gången och träffa andra mammor med deras bebisar. Bestämde med en tjej från vår gamla föräldragrupp att vi skulle gå dit tillsammans så blir det roligare, och så får vi lära känna varandra också. Mammalivet kan vara väldigt socialt om man vågar ta sig iväg och binda nya kontakter. Det är lätt att prata med andra mammor eftersom man har mycket gemensamt och mycket att prata om.

Hade tänkt ta tågte kvart över 8 men såg att det regnar ute så tar ett senare tåg istället så jag slipper stå ute och vänta innan de öppnar klockan 9. Så nu har jag god tid på mig att fixa till mig och packa väskan och Albin kan sova lite längre. Ska packa ner kameran nu på direkten så jag inte glömmer den!


Madeleine:

Vill tipsa dig om en tävling där du kan vinna fina saker från Greengate!

http://franskaliljan.blogspot.com/



SKRIVET DEN: 2010-10-07 KL: 10:22:47 URL: http://frokencederberg.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: