Molo fleece


Jag vill köpa en lurvfleece från MOLO till Albin. Tycker att de ser så gosiga ut och MOLO har barnkläder i riktigt hög kvalitet. Behöver en varm tröja utan luva som han kan ha under overallen i vinter, men det får inte bli för klumpigt. Däremot är priset lite saftigt med tanke på att de små växer så fort. 499 kr kostar en fleecejacka fast däremot är de lättsålda på tradera. Jag får spåna vidare lite.

Steffi:

ja verkligen så man ska njuta av tiden! Blir så stora fort! :) jag jobbar och tränar ;p hehe har två jobb ett som restaurang biträde(deltid) och ett som barista på grand coffée istan(extra). Sparar till en utbildning, därför jag inte flyttat än. går det bra med mamma livet då? kram



SKRIVET DEN: 2010-10-18 KL: 19:02:24 URL: http://uniiik.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: