Baby shepherds




Kom över de här söta fårskinnstofflorna från Sheperds idag. De sålde dem på maxi (lite otippat ställe) för 149 kr så jag kunde inte låta bli att köpa dem. Jag har själv ett par "uggs" från shepherds och de är så varma och sköna. Perfekta för Albin att ha både i vagnen och bilbarnstolen nu när det är kallt, eller att bara ha här hemma om kvällarna för att hålla fossingarna varma och goa. Otroligt söta!

Jennie Persson:

Gud vad söta! Vilket bra tips, för jag har själv varit på jakt efter ett par såna till den lilla/lille som ska komma!



SKRIVET DEN: 2010-10-06 KL: 08:17:51
Madeleine:

åå så söta :)



SKRIVET DEN: 2010-10-06 KL: 14:03:56 URL: http://frokencederberg.blogg.se/
Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten:

SV: Jag har läst om både Peter Cosmo och Johan Nordquist.. Båda jobbar på citadellkliniken :)



SKRIVET DEN: 2010-10-06 KL: 16:24:02 URL: http://sofija.blogg.se/
Rebecka:

Tack så mycket för tipset. Har letat och letat efter "skor" till Nilia men tycker inte att dom verkar varma. Var och köpte likadana idag på Maxi. Dom känns ju jätte varma =)



SKRIVET DEN: 2010-10-14 KL: 20:20:11

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: