7 A.M enfant


Förra veckan var jag inne i en butik och klämde lite på en åkpåse från 7 A.M enfant som jag var intresserad av. Hade bara sett åkpåsen på bild innan och tyckte den såg snygg och bra ut och när jag nu såg den i butik blev jag förälskad i den. De hade ingen svart i butiken och när jag kom hem såg jag att de svarta även var slut på babyshop.se. Jag gick in på mammashop.se och såg att de hade alla färger i lager så jag kände att det var bäst att klicka hem en på en gång. De är visst väldigt eftertraktade, speciellt de svarta och bruna.

Åkpåsen kom igår och den är helt perfekt! Snygg, varm och gosig. Albin fick testa den och han verkade mer än nöjd. Ska använda mjukliften till vagnen en månad till innan jag tar bort den, han ligger fortfarande bra i den. Om en månad kommer nog Albin kunna sitta upp ordentligt och då börjar det även bli riktigt kallt, så då ska han få mysa i sin nya åkpåse.




Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: