Jag tycker inte om Ellos


för de kommer med erbjudanden som bara inte går att motstå!

Har klickat hem lite smått och gott för de har halva priset på deras outlet och jag hittade galet billiga och fina saker. Jag klickade hem två blusar och en klänning från esprit, ett bäddsett i bomullssatin till dubbelsäng, en stor fllecefilt med barbar och en kavaj. Jag köpte även ett par kavatskor till Albin för bara 190 kr (ordinariepris 550kr). Kalaset slutade på 800 kr och då låg avdragen rabatt på över 2000 kr.

 


Louann:

det där är ingen bra börja gå sko! så du vet.. men den kan alltid få vara på i vagnen



SKRIVET DEN: 2010-11-23 KL: 20:16:16
Jenny:

Nej, men jag tog storlek 20 så förhoppningsvis kan han gå ordentligt då dem passar :)



SKRIVET DEN: 2010-11-23 KL: 21:25:44 URL: http://jennysofi.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: