Gekås Ullared


Idag har jag, Albin, mamma och bror varit och shoppat i Ullared. Det var smockat med folk och jättesvårt att ta sig fram så jag handlade inte så mycket. Orkade inte gå igenom alla avdelningar så fokuserade på det viktigaste, babyavdelningen. Handlade mest till Albin, bland annat två mam-flaskor, nappar, bodys, hak- och dreggellappar och lite annat smått. Han behöver mer och mer saker dessto äldre han blir så det var bra att jag kom hem med lite nödvändigheter idag. Gekås är toppen när det gäller babysaker och jag rekomenderar alla gravida och nyblivna föräldrar att åka dit. De har fina åkpåsar med lammskinn, sängmobil, bäddsätt och amningskudde med barbapapa och massa andra fina, billiga och bra saker.


Det blev en vanlig mam-flaska och en trainerflaska. Albin dricker välling på kvällarna nu och då behövs en större flaska med större hål. Trainerflaskan är till för att han ska kunna hålla flaskan själv, det kommer han att gilla.

Cathy:

Jo jag kom ihåg att du har sagt att Albin ramlade ner från soffan. Inte kul alls :( Brukar sitta bredvid honom när han ligger där, annars får han sova i sin spjällsäng. Vill inte riskera att han ramlar ner och slår sig. Går inte ens ifrån skötbordet som har höga kanter för jag är rädd att han ska ramla ner. Man vet aldrig när dem börjar rulla dem små busarna, dem utvecklas ju jätte snabbt.



SKRIVET DEN: 2010-11-02 KL: 19:52:39 URL: http://caaathrine.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: