Dålig blogguppdatering


Jag ber om ursäkt. Det är fel på min dator så jag har inte kunnat uppdatera bloggen på hela helgen. Tangentbordet fungerar inte som det ska. När man trycker på a blir det sa och när man trycker på q blir det qw, två bokstäver hela tiden... Det går att sitta vid datorn men det är måttligt jobbigt att skriva. Det började efter att Albin kräkts rakt ner i tangentbordet men antagligen är det inte det som är problemet utan det är något seriöst fel på datorn. Vi (Stefan) ska iallafall ta och formatera om datorn och se om det hjälper. Men innan dess måste vi se till att spara alla bilder och filer på ett USB så de inte försvinner. Det kan somsagt ta lite tid, men jag har som tur är fler datorer att sitta vid!


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: